Szalay Orsolya

Szalay Orsolya

Szalay Orsolya

Erste Social Banking vezető / Head of Erste Social Banking

 

Szalay Orsolya 2001-ben szerzett diplomát a Pázmány Péter Katolikus Egyetem magyar-francia szakos karán, tanár képesítéssel. Az egyetem mellett dolgozott a Magyar Televízió Ablak Kulturális főszerkesztőségében asszisztensként, majd szerkesztőként az induló TV2 egyik ifjúsági műsorának készítésében vett részt. 1998-tól a Citibank kötelékében kezdett el dolgozni, mindvégig az Ügyfeleket kiszolgáló területeken. Értékesítőként, call centeresként kezdte, majd 2003-ban a CitiPhone Telefonos Ügyfélszolgálati vezetője lett. E munkakörében felelt a telefonos csatornák magas minőségű kiszolgálásáért, a hatékonyság növeléséért és a beinduló értékesítés támogatásáért is. 2010-től a Citibank Telefonos Ügyfélszolgálata mellett a panaszkezelés és írásos kapcsolattartás teljes vezetését bízták rá, amelynek keretében a panasztrendek elemzése, proaktív megoldások javaslata és a panaszkezelés megújítása volt a fő feladata. Ez idő alatt vezette be a Citi lakossági ágazata új, state-of art rendszerét, melynek egyik, a fejlesztésben kulcsszerepet játszó tagja, modul-tulajdonosa is volt. 2014-15 közt a Citibank egyesítette cseh és magyar operációját, ami kapcsán Orsolya a két ország lakossági operációinak összehangolásáért felelt. 2015-2016 közt a teljes Citibank Lakossági Operáció és Ügyfélszolgálat vezetését fogta egybe, amelynek keretében az ügyfelek teljes aktív banki életciklusának minőségi kiszolgálásáért, valamint a frontline és háttérosztályok munkájának összehangolásáért dolgozott. 2016-ban kisfiának adott életet, majd 2017 őszén tért vissza az Erste Bank kötelékeibe, ahol átvette és rendszerbe foglalta a Social Banking törekvéseit. Az építkezés a mai napig tart, Orsolya együttesen kamatoztatja az Ügyfelekkel és a banki folyamatok operatív fejlesztésével kapcsolatos tapasztalatait.